wtorek, 13 września 2011

Misja- urodziny taty

Może to nie jest najlepszy pomysł, by zaczynać pisanie bloga od zadawania pytań, ale cóż- zaryzykuję. Nie raz przekonałam się o tym, jak wiele różnorakich pomysłów i trafnych porad ma każda z Was, więc mam cichą nadzieję, że pomożecie mi w pewnej trudnej sprawie. Nadciągają (krokami gigantami) urodziny mojego taty, zatem pytanie brzmi:

Macie może jakieś pomysły na prezent? Co Wy kupujecie swoim tatusiom?

Kobiecie, łatwo jest coś kupić, bo jak nie świecidełko, to kosmetyki, serweteczki i inne cudne rzeczy. A mężczyźnie? Przecież nie kupię kolejnej pary skarpetek (żartuję;p) czy dziesiątej pianki do golenia...
Z błagalną miną i łzami w oczach, proszę...POMÓŻCIE!:)

1 komentarz:

  1. koszulka z fajnym napisem :) "Wychowałem... teraz odpoczywam"

    OdpowiedzUsuń