sobota, 24 września 2011

Zakupowo

Witajcie:)
Dziś, oczom Waszym ukazuje się post, którego do jednej kategorii zaliczać nie należy, aczkolwiek motywem przewodnim są zakupy. Oto i moje zdobycze:

W sumie zdecydowałam się pokazać tylko kilka rzeczy. Wśród moich nowych zdobyczy są jeszcze: dwie pary butów, kilka innych kosmetyków, pasek i jakieś drobiazgi, o których już zdążyłam zapomnieć ;) Najbardziej cieszę się z paletki 12 cieni Sleek au Naturel. Jest boska! Zawsze marzyłam o kolekcji brązowych, naturalnych cieni, ale jakoś do tej pory nie udało mi się ich nabyć. A tutaj wszystko w pod ręką w solidnym, pięknym opakowaniu z lusterkiem:)

Przepraszam, ale jak już mówiłam, nie dysponuję najcudowniejszym sprzętem fotograficznym, więc zdjęcia nie są za specjalne, ale mniej więcej można zorientować się w kolorach:) Poza tym jak widzicie, zaopatrzyłam się w szampon z Joanny i podkład w kremie z Soraya. Niestety, nie mogę o nich nic więcej powiedzieć, bowiem jeszcze ich nie używałam.
A teraz chciałam Wam pokazać gumeczkę do włosów. Taka zwykła kokardka.

Kosztowała mnie 2 zł, więc szału nie ma, ale nie spodziewałam się, że jeszcze tego samego dnia mi się zepsuje.

Jako że Anna ma zdolność do gubienia gumek, zaopatrzyłam się w trzy zwyczajne gumki (koszt 40 gr). W przypływie weny i szału z powodu zepsucia tej wyżej zaprezentowanej, stworzyłam z koronki i wstążki trzy kokardeczki.

Efektem mej wczorajszej twórczości jest również opaska:
A tak prezentuje się na moich potarganych przez wiatr włosach (powiedzmy, że mam przeciąg w pokoju ;p )
Czuję się spełniona. Zarówno zakupowo, jak i "duitjorselfowo" ;)

3 komentarze:

  1. dzięki za miły komentarz :) a Twoje dzieła - świetne :D właśnie przymierzałam się ostatnio do jakiejś opaski ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Opaska bardzo w stylu retro, lubię to!;) I czekam na więcej super pomysłów;) Pozdrawiam serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna opaska:) Bardzo mi się podoba :) Masz talent :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń